آیین جشن رهسپاری فرزندان در آستانه زندگی مستقل

با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاون امور اجتماعی و مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان، رییس بهزیستی بندرعباس ،کارشناسان ستادی و مسئولین خانه کودک و نوجوان بیت الزهرا (س)و بیت الرقیه (س)، آیین جشن رهسپاری برای یکی از فرزندان در آستانه زندگی مستقل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با حضور سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان، حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی،مسئول مدیریت عملکردبهزیستی استان،صفورا دریاپیما رییس بهزیستی بندرعباس ،کارشناسان ستادی و مسئولین خانه کودک و نوجوان بیت الزهرا (س)و بیت الرقیه (س)، آیین جشن رهسپاری برای یکی از فرزندان در آستانه زندگی مستقل در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم فرزند عزیز در آستانه زندگی مستقل ،حس و حال خود از بودن در این لحظه از زندگی را بیان داشت و به بیان خاطرات و در نهایت مسیر موفقیت خود پرداخت و از حمایت های بهزیستی در طول سالیان گذشته تشکر کرد.

در ادامه نیز مدیر کل و معاون امور اجتماعی با آرزوی خوشبختی و سعادت برای فرزندان بهزیستی در بدو ورود به زندگی مستقل،ابراز امیدواری کردند : این فرزندان بعنوان بزرگترین سرمایه های انسانی جامعه و بهزیستی با همتی والا و روحیه ایثارگرانه در دست‌یابی به قله های رفیع موفقیت برای ایرانی آباد و قوی گام بردارند.

در پایان مراسم نیز، هدیه ای به رسم یادبود تقدیم فرزند حاضر در مراسم گردید.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان در حاشیه مراسم اظهار داشت: استقلال فرزندان تحت مراقبت همراه با «توانمندسازی» و «اطمینان از وضعیت مطلوب آنان پس از استقلال» مدنظر می باشد .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان بر ضرورت ارائه خدمات حمایتی بعد از استقلال فرزندان تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان بهزیستی همواره در کنار این فرزندان خواهد ماند.

کد خبر 82369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد